teisipäev, 2. september 2008

Mul on tekkinud uus lemmik...

Kõik algas paar aastat tagasi, kui ma märkasin teda oma sõbranna juures. Sõbranna kiitis kui head ideedeallikat ja ka teostusel polnud vigagi. Sellest hetkest alates on mul pidevalt olnud mõtetes ta endale saada. Tegudeni aga ei tahtnud kuidagi jõuda kuni... kuni nüüd augustikuus.

Nimelt, augustikuus otsustasin ma interneti avarustest endale lõpuks tellida Didi Emmons'i kokaraamatu Vegetarian Planet: 350 Big-Flavor Recipes for Out-of-This-World Food Every Day.



Pealiskaudne sirvimine ja lehtede voltimine on kõik, mida ma olen jõudnud selle lühikese aja jooksul, mis see raamat on minuga koos olnud teha. No tegelikult ei ole see päris tõsi... olen piilunud ka retseptide kõrval olevaid kaste, kus autor annab lühikese ülevaate teatud toidukomponentidest jms. Ja ma võin öelda, et olen rahul... kuni järgmise raamatuni ;)

Eks ma hoian teid jooksvalt kursis ka retseptide osas, mida kavatsen lähiajal hakata katsetama.

Stay tuned!

Veronika

Kommentaare ei ole: