neljapäev, 14. august 2008

Melanzane alla Parmigiana by Jamie Oliver

Juba eelmisel nädalal ostsin poest pommusid ja kavatsus oli teha itaaliapärast pommu-tomati vormi uhke nimega Melanzane alla Parmigiana. Kahjuks ei suutnud ma aga eelmisel nädalal oma plaane teoks teha, sest miskipärast olen pidevalt ajanappuses viimasel ajal. Ja kui juhtubki vaba aega olema, siis ma magan :) Uni ja töö võtavad võimu... Kuid ma murdsin välja suletud ringist ja käisin üleeile aias tikreid söömas ja korjamas. Seda tegin ma võidu oma "truu kaaslase" Nikega, kes on avastanud ka tikrite magusa maitse ning noppis neid ise põõsa küljest. Võitsin vist mina, sest minu pütt oli igatahes tikreid täis. Selle asetasin ma koju jõudes külmkappi kindla veendumusega lähipäevil teha magustoitu.

Niisiis, kätte jõudis kolmapäev ja ma asusin köögis toimetama melanzane alla parmigiana kallal. Retsept pärineb Jamie Oliver'i raamatust Jamie's Italy ning on kätte saadav ka SIIT.

Ei hakka retsepti ümber kirjutama, kuid lisaksin, et koguseid tasub kindlasti vaadata oma maitse järgi. Mina võtsin nt 2 sibulat ja 3 küüslaukuküünt jne. Samuti kasutasin ma mozzarellat ning purgitomateid, kuna need olid käepärasemad.

Veiniäädika asemel lisasin törtsu balsamiäädikat ning tomatikastmele lisasin pool tassi piima, et vähendada kastme happelisust. Samuti lisasin tomatikastmele ka suurema peotäie eelnevalt röstitud seedermänniseemneid.



Iseenesest on see väga hea ja lihtne retsept. Roog valmib kiiresti, mistõttu sobib suurepäraselt tööpäeval õhtusöögilauale. Ja järgmisel päeval lõunaks :P

Veronika

Kommentaare ei ole: