reede, 30. mai 2008

Põhjuse leiab alati...

Jah, põhjuse leiab alati... nt see, et vend tuleb täna mereväest lõpuks koju või see, et meil on tohutul hulgal rabarbrit. Mõlemad on piisavalt head põhjused, et õigustada eilset hullust. Nimelt, juba kolmapäeval oli mul plaanis teha rabarbrimuffineid, aga nendeni ma ei jõudnudki, kuna hoopiski mõnusam tundus rannas jalutamine :) Eile tööl olles aga otsustasin ära, et aitab naljast! Rabarbrile tuleb koht kätte näidata! Ja nii ma näitasingi... ;)


Kõigepealt hakkasid mulle silma kaks muffinite retsepti - üks siit ja teine siit.


Rabarbri-martsipanimuffinite retseptis sai peene speltajahu asemel kasutatud hoopiski täistera speltajahu. See ei olnud teadlik valik ja järgmine kord ma seda viga ei tee :) Täisterajahu jättis muffinid rabedaks, kuigi maitse oli hea. Järgmisel korral ma suhkrut massile ei lisakski, vaid piirduks ainult martsipanimassiga. Eks siis paistab...


Nami-nami retseptikogust saadud rabarbrimuffinite retseptis asendasin nisujahu tatrajahuga (kuna nisujahu oli lihtsalt otsakorral) ja tulemus oli väga hea!



Nami-namist jäi veel silma ka rabarbrimõdu retsept, mida pidin kohe katsetama. Kogustest ma kinni ei pidanud, vaid panin kõike silma/tunde järgi. Minu maitse jaoks sai mõdu tiba magus, kuid teistele see maitses väga oma maheda maitse poolest.

Eile sain hakkama veel ühe üllitisega. Nimelt, rabarbri-juustukoogiga, mille retsepti avastasin Qsti blogist. Täpse retsepti leiate siit. Nii mu venna kui ema kommentaar oli, et midagi nii head pole nad juba pikemat aega saanud. Ei teagi, kas võtta seda komplimendi või vihena...


Maitseelamusteni,

Veronika

Kommentaare ei ole: