esmaspäev, 10. november 2008

Kiire-kiire-kiire! Ja vahepeal...

Olen taas ametlikult tagasi... või noh, tegelikult ei ole ma kunagi ära olnudki, aga lihtsalt vahepeal oli kuidagi naeruväärselt kiire. Kohe nii kiire, et ei ole võimalik millegi maitsvagagi uhkustada. Parandus, peaaegu ei ole millegi maitsvaga võimalik uhkustada. Natuke kasulik olen ikka olnud (kuigi seda juba ammu).

Kunagi sai Keskturult ploome ostetud ning need ploomid sai väga edukalt ka moosiks keedetud. Aga mitte niisama moosiks, vaid ploomi-rummi moosiks. Algretsept pärineb nami-nami retseptikogust. Võin vaid öelda, et retseptist sain mõtte. Seda, millised on minu moosis kasutatud koostisainete täpsed kogused, seda kahjuks ei tea. Kõik ikka maitse ja olemasolu järgi :)

Ploomi-rummi moos

ploome
rummi
moosisuhkrut
vett

Valmistamine:
1. Pese ja poolita ploomid, et eemaldada kivid.
2. Pane kõik koostisained potti ning kuumuta keemiseni. Keeda, moosi aeg-ajalt segades. Eemalda pinnale kerkinud vaht.
4. Tõsta steriliseeritud purkidesse ja sule purgid kohe õhukindlalt.




Kas teil on kunagi tekkinud küsimus, mida teha välislähetuses, kui välja ei taha nina pista mitte üks raas? Kuna huvitav lugemine on mul alati kaasas, siis piisab sellest kui osta poest mõned puuviljad ning mõnusalt end sisse seada.



Taas koju jõudes on ka olnud põrgulikult kiire, mistõttu pidi toit ka olema kiiresti valmistatav, kuid kindlasti maitsev :) Seega, värviline õhtusöök ühele... roosa on peedisalat juustu ja küüslauguga ning roheline on avokaado laimi mahla ja tomatiga.



Tervitused,

Veronika



Kommentaare ei ole: